
Frédéric Arnault forlader jobbet som CEO for LVMHs ur-division efter blot tre måneder i jobbet. Den unge ur-boss rykker til italiensk luksusmærke.
CEO for LVMHs ur-division og dermed chef for urmærker som TAG Heuer, Zenith og Hublot. Det lyder som lidt af et drømmejob for mange ur-interesserede. Men efter blot tre måneder i jobbet forlader den 30-årige Frédéric Arnault nu topjobbet i urbranchen til fordel for et topjob hos det italienske luksusmærke Loro Piana.

Frédéric Arnault blev allerede som blot 26-årig CEO for TAG Heuer, der også er ejet af luksusmastodonten LVMH. Nu påtager han sig rollen hos det italienske luksusmærke, der producerer blandt andet solbriller, tasker, kjoler og meget andet.
Vi bliver i familien

Frédéric Arnault bliver dog i familiens trygge skød, ligesom han har været i sin karriere som topleder i urbranchen.
LVMH er ejet af Bernard Arnault, der er på top ti over verdens rigeste mennesker. Den 76-årige mange-milliardær er Frédérics far. Og LVMH ejer Loro Piana. Der er dermed tale om et jobskifte internt i den store luksusgruppe.

Alle Bernard Arnaults børn har nu topstillinger i LVMH, hvilket menes at være Arnaults plan for at videregive virksomheden til sin familien. Den 76-årige milliardær vil dermed holde LVMH på familiens hænder.
Time & Crown rapporterede i november 2024 nyheden om, at Rolex havde tabt Formel 1 sponsoratet til TAG Heuer og dermed LVMH. Frédéric Arnault menes at have været hjernen bag denne opsigtsvækkende aftale for TAG Heuer, som må have gjort ondt på Rolex, der er vant til at være det førende schweiziske urmærke på stort set alle parametre.
LVMH opnåede i 2024 et driftsresultat på 19,6 milliarder euro svarende til cirka 150 milliarder kroner.